Markkinaan -strateginen tutkimus ja konsultointi

Milloin:
Sinulla on uusi tuote tai innovaatio mutta ei selkeää strategiaa hinnoittelun ja jakelun osalta
Pohditko seuraavia asioita:
Myynkö tuotetta vai käyttöoikeutta? Onko ohjelmistotuotteeni hinnoittelu kohdallaan? Ratkaisussani on useita komponentteja, miten ne paketoidaan optimaalisesti?
Mitä:
– Analysoidaan tuote ja markkinatilanne yhdessä tuotekehitys- tai myyntitiimin kanssa
Workshop 4h
– Tutkitaan erilaiset hinnoittelumallit ja niiden potentiaali, toteutetaan kyselytutkimus
 ja raportoidaan tulokset (kyselytutkimuksen osoitteisto tulee asiakkaalta)
– 1-2 Workshoppia jossa mallit ja skenaariot käydään selkeästi läpi. Strategiset valinnat ja eteneminen.
Palvelun hinta on 3000€ + alv 24%, johon on mahdollista saada Tampereen alueseudun innovaatioseteli, mikäli yrityksesi täyttää hankkeen ehdot. Tällöin yrityksellesi maksettavaksi jää palvelun arvonlisäveron osuus.